Tuesday, May 24, 2016

Assalamualaikum, Hello 

11 May 2016,wednesday 

Tidur tak pasang aircon pun sebab dah sejuk. Bila mandi air panas rasa lega tapi bila keluar dari tandas menggigil balik. Pagi tu breakfast dekat guesthouse. Guesthouse tu sediakan breakfast sekali. Ada roti and yogurt. Nak goreng telur pun boleh.
Dalam pukul 9, kitaorang gerak nak pergi Gyeongbokgung Palace.

At Gyeongbokgung station

Gyeongbokgung Palace

                                     
Semua yang join trip ke Korea









Cantik kannn! 








Lepas pergi palace, kitaorang jalan kaki pergi ke Insadong. Dekat je dari situ. Pergi insadong untuk lunch.
Dekat insadong, ada berhenti dekat satu kedai bag ni. Kitaorang beli beg dekat situ. Harga satu beg 10 ribu won.





   

Insadong




Aku berharap jugak nak jumpa rm tengah shooting. Tapi takde pun.
Nak jumpa park bogum tengah shooting ads ke..  Kenapa tak jumpa


 Namsan Tower

After lunch,  pergi ke Namsan Tower pulak. Naik subway pergi ke Myeongdong
Nak pergi Namsan Tower, kteorang naik cable car


Scenery dari dalam cable car 




Kalau beli paddle lock dekat sini, harga dalam 10 ribu won. Mahal kan?







Yoo Si Jin and Kang Mo Yeon?

Cherry blossom dah takde, sob sob :'(
Kak Su bagitau dekat Namsan Tower boleh try hanbok free. Aku datang datang je perempuan tu tengah kemas kemas. Dia cakap 'sorry, we are closed'. Amboi, aku datang je terus tutup. Dia suruh datang besok. Saya duduk sini sekejap je kak, takkan nak datang sini dua kali semata mata untuk hanbok pulak. 






Mommy and I 



Muka dia ni macam ahjumma dalam drama Healer kan? Tapi, versi muda

Myeongdong 

Lepas tu, kteorang jalan kaki nak pergi myeongdong yang tempat shopping tu. Asyik berjalan je. Tapi takpe, aku sanggup. 


So here we go
Dekat sini, yang famous is korea product macam makeup, skincare..
Dekat myeongdong, boleh try hanbok free. Pergi cari bangunan M Plaza lepastu pergi Seoul Global cultural Centre. Aku cari dengan ibu haritu tapi dah tutup jugak. Kurang asam betul HAHAH. Dia tutup pukul 4p.m if im not mistaken. And kena ada maximum 4 orang.

Time aku pergi myeongdong hari lain, lupa pulak nak pergi situ try hanbok.






aku tangkap gambar shinee ni sebab nak hantar dekat fatin haritu 

                                            Free mask dah dapat, tak nak bagi free cap kee


Putihnya Baekhyun and Kai. Jealous 

Ibu, Ji Hyo and the seller 

                                                   Song joong ki feat Song Hye ko




Malam tu aku and lagi 3orang ni cadang nak keluar. Tapi, penat gila. Kaki pun sakit
Baring atas katil tidur terus

Aina Faqihah . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates